wtorek, 13 września 2011

Stare ale jare !

HEy hey :))
Ja właśnie zajadam obiado/kacyjkę przy esce tak jak wczoraj ;)
Dzisiaj ranoo szykowałam się do szkoły i jakoś mi było tak goło na szyi i patrzę, a tam przywieszka w kształcie serduszka, której już tak dawno nie miałam założonejj ahh nie wiem chyba z 2 lata i jeszcze się uchowała w moich szpargałach :) Przypominam sobie, że dostałam ją od mamy :) Także mam zamiar teraz nosić łańcuszek z serduszkiem każdego dnia :)) Odwiedziliśmy dzisiaj z Martinosem Dusseldorf oczywiście bez chodzenia po sklepach się nie obyło takżee kilka sklepów zaliczyliśmy :D:) Cieszę się, że on też lubi kupować, haha bo przynajmniej mam towarzystwo :) Oo leci Sylwia Grzesczak "małe rzeczy" ! :D Dostałam dzisiaj już mój nowy plan lekcji z którego jestem bardzo zadowolona !!! Nawet w polsce nie miałam takich lajtowych lekcji, także w tym przypadku jest bardzo dobrze
No a tutaj zdjęcia :)




2 komentarze:

  1. Też noszę serduszko, ale połówkę, mój chłopak ma drugą :) fajne są takie naszyjniki. Ogólnie śliczne masz spodnie na tym zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  2. HEheh noo tak słodko :)) A dziękuję

    OdpowiedzUsuń