wtorek, 6 marca 2012

Zakupy , to co kobietki lubią najbardziejj ;>>:D

Heyy moje kochane :))
Dzisiaj postanowiłam odwiedzić Dusseldorf i sklep o którym się dopiero teraz dowiedziałam ,mimo że przechodziłam koło niego kilka set razy ... ;)) Gina Tricot, na pewno kojarzycie ,a dla tych co nie wiedzą , too polecamm ten sklep ciuchy mają super !!!!! :)) Chociaż niektóre rzeczy mają drogie, ale nie aż do przesady ;))
Zaopatrzyłam się dzisiaj w biały sweterek, szarą bluzkę z odkrytymi ramionami , bluzę która w kapturze ma flagę amerykańską, biżuterię, portfel i  2 pary spodni ;)) Niestety spodnie muszę oddać ponieważ troszkę zamałe o jeden rozmiar są, takk świetniee dupa mi urosłaa !!! i Sweterek ponieważ zauważyłam dziurę na rękawie...
Wiecie co kiedy samemu zarabia się pieniądze i wie się jak ciężko jest na nie zarobić, to aż szkoda wydawać, i zakupy np, mnie już nie cieszą :((






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz