wtorek, 18 października 2011

Co za pech !!

Hey, witam was!:)
Zbynio nie jest to mój szczęśliwy dzień przypominając sobie te wszystkie rzeczy , które mnie dzisiaj spotkałyy , po prostu za dużooo !!! Zaczynając od rana pierwsze co mi się przytrafiło to zaspanie, nie rozumiem mojego budzikaaaa, nastawiłam sobie specjalnie 2 telefony i oczywiście 2 dzwoniły w tym samym czasie, w jednym jest ustawiona drzemka 5 min, to postanowiłam jeszcze się położyć na 5 minut i potem wstać, ale oczywiście widząc ciemność zza okna mój organizm mówi śpij śpij !! I tak się stało przysnęło mi się aż godzinnę ! Potem szybkie zbieraniee, i przypalenie moich nowych spodni, których wam jeszcze nie pokazałam ! ! Taaa tak to jest jak mamusia nie prasuje przygotowanych rzeczy dzień wcześniej , ahh brakuje tego strasznie !! Później zapomniałam odrobić zadania domowego , i szybko musiałam spisać na przerwie, następnie zapomniałam się nauczyć słówek na angielski, totalna lipa ! A później niezapowiadany test z chemii !!! Następnie pokłócenie się z moich chłopakiem ( Na szczęście już wszystko very good !) i póście do pracy przy czym coś mi się stało w palca i boli niemiłosiernie, nawet stukać w klawiaturę nie mogę!!! Teraz leżę nic nie robię i mam nadzeiję, że więcej przykrych rzeczy mi się nie stanie ! Także tym jakże miłym akcentem kończę ową notkę mam nadzieję, że jutro wstanę prawą nogą, zrobię dla was w końcu coś fajnego i będzie happy end ! :D :) Trzymajcie się cieplutko , szczęścia wam życzę na jutrzejszy dzień heh :*:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz