piątek, 21 października 2011

No i już tylko 2 dni :)

Ohhh no wreszcie !!
Co się dzieje z tym blogspotem, wczoraj cały dzień próbowałam coś napisać a mój blogspot pokazywał tylko komunikat PRZEPRASZAMY ZA USTERKI !!! Wy też tak mieliściee ??
No nic, lecimy dalej :) HEhe dzisiaj znowu jak na złość musiałam pracować od 13:30 do teraz ahhh wykończona na maxa wczoraj jeszcze po treningu wszystko mnie boli, o kręgosłupie już nie wspomnę. Teraz tylko iść do łóżeczka wypić gorącą herbatkę i posłuchać muzyki :D A jutro znowu praca tylko od 10:00 i muszę iść przed tym na zakupy zrobić jakieś prezenty :D heheh A później jeszcze spędzić troszkę dnia z moim ukochanym mężulkiem !! :D Wczoraj umówiłam się na kolejną sesje zdjęciową, ciekawe czy wypali wszystko bo jeszcze fotograf musi obgadać z wizażystką wszystko a ona spełnia jakby połowę dobrej roboty ;D Także jeszcze się tak nie nastawiam, ale się nie mogę doczekać :D haha Wczoraj jak na złość wypadł mi telefon bo skakałam na takich dzwonkach i kurde akurat karta sim wpadła mi w szczelinę tego czegoś, 2 panów próbowało patykami to wyciągnąć ale się nie dało bo niestety jakoś mu to z tych patyków wyleciało i jeszcze wpadła głębiej ... No mówię, że jakieś fatum na mnie wisi czy co ... Samolot mam na godzinę 17:45 czyli będę gdzieś tak o 19:00 we Wrocku ;D Gdzie będzie czekała na mnie mamusia. Jutro się jeszcze spakować muszę :D:) Aaaa jakie to cudowne tyle czekałam na ten wyjazd i to już tak blisko :) Mam nadzieję, że jak będę w Polsce to mamusia udostępni mi aparat hehe i będzie więcej zdjęć :D Dzisiaj parę dla was zdjęć z moich zakupów niestety robiłam to przed chwilą i to jeszcze kamerką więc zdjęcia nie oddają realnych kolorów ...!!






1 komentarz: