czwartek, 16 czerwca 2011

Hej hej hej :))

Wiatamm was :D:)
Dawnoo mnie nie było, znowu postaram się to nadrobić. I dzisiejsza notka jest o moim nowym treningu, chodzę terazz na tańce "hip-hop" kompletne przeciwieństwo jazzuu , ale jakoś się bardzoo dobrze w tym stylu czuję :) Babka jest świetnaa, to jest chyba portugalka, świetnie tańczy, ma zajebiste ruchyy ! aaa i jest śliczna :) A mieliśmy akurat nowy układ świetnie się złożyło, akurat jak  przyszłam na pierwsze zajęcia :PP HEhe bardzo mi było jak podeszła do mnie i  powiedziała że  mam fajnee ruchy, i że bardzo mnie lubii hahah a:D:D bardzo bardzo miło :D:D Później kazała mi iść do pierwszej lini , jaki zacieszz ! i nagrała filmik nowego układu. Jeśli trafi on w moje ręcę to od razu wam pokaże :D:) A terazz filmik nowej fryzurki "prostej, szybkiej " jest to część 2 , nie wiem czemu nie mogę dodać 1 ale pierwsza jest na moim kanale więc zapraszam :D:)) Pozdrawiam !!! :**




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz