niedziela, 26 czerwca 2011

I tak minęła niedziela

A mówiłam wam, że narazie nic nie napiszę,ale jakoś taka mi właśnie naszła myśl, żeby o czym napisać. Ale o czym hmmm xd jak mi minął dzień? No to tak wstałam o godzinie 10:30 :O od razu weszłam na komputer, coś tam poszperałam, i zjadłam pyszne śniadanko:) Wysprzątałam trochę mieszkanie, poszłam się wykąpać potem znowu na komputerek ;) Zaczęłam się szykować by wyjść na dwór o 17, a tak wgl miałam jechać do lasu,ale już mi nie starczyło czasuu :( A u nas jest naprawdę śliczny las.. No i zebrałam się i wyszłam xd:D hah pojechałam na ohligs z chłopakiem , pochodziliśmy sobie po mieście ja to nazywam " Holandią" no bo po prostu jest tam takie miasteczko  i noo identyczne, takie same:D:D. Miałam wróćić do domu o 20:00 wgl co to za godzina w wakacje, porażka , wgl te wakacje 2011 będę i miała lipne, nigdzie nie wyjeżdżając .. ale czekam na następne :):D No i wróciłam do domu o 21 naszczęście dady się nie rzucał, ale za to musiałam poprasować i wyjść z psemmm. No i tak mi minął dzień, nie będę rozpisywała tu większych szczegółów mojego dnia, ale po prostu byłooo genialnieee :D hahah. Jutro nauka niemcaaa , ja, ja ich liebe es xd na dann gut meine liebe pipole xd ;** całuski gorące dla was, a dzisiaj jeszcze dodam filmik 40 przypadkowych pytań wersja harddd :D:)


1 komentarz: