środa, 27 lipca 2011

< 3

Witam, witam !
Jak mnie dawno tu nie było.... Nagrałam dla was nawet filmik, ale coś mi się nie podobał. Oj dużo się działo przez ten ostatni tydzień, mówiąc o dzisiejszym dniu , to się czuję do banii !!! Jestem chora a na dodatek mam bóle menstruacyjne, śniło mi się że mnie zgwałcili i chcieli potem zabić hhahaha A muszę do jutra wyzdrowieć bo przyjeżdżają do mnie goście i takie małe dziecko xd Hmmm ciągle piję jakieś specyfikii. A mówiąc o tamtym tygodniu. To klasę mam zarąbistą, najgorsze w tym było to że musiałam wstawać o 6:00, a nie byłam do tego przyzwyczajona. Po prostu uwielbiamm moją klase <3 szkołe <3 nauczycieli... Ogólnie jest spoko, zaczynam rok szkolny 7 września xD No to tylko co chciałam wam napisać, aaa jestem już umówiona w październiku na dużo nowych sesji zdjęciowych. Nie mogę się doczekać. Będę wam o tym wszytskim pisać xd:) A to moje nowe fotki z soboty :)







1 komentarz:

  1. podobają mi się zdjęcia, mają taki specyficzny klimat. a sen miałaś zarąbisty ;D
    być chorym w wakacje, dla mnie to po prostu niemożliwe. xd

    OdpowiedzUsuń