wtorek, 12 lipca 2011

Dostałam się!!

Kochaniii dostałam się ! Jestt to wspaniałe uczucie kiedy dążysz do celuu i wygrywasz !  Kurde o mały włos bym się spóźniła hahaha miałam spotkanie na 9:00 a ja jeszcze o 8:57 byłam w aucieee :D hahah naszczęście byłam równiutko :D:) yeahhhhh . Pytania nie były aż tak trudne , ale byłam tak zestresowana że zdaniaa które mówię codziennie bo jest to przywitanie i się pyta ktoś od razu wie gehst dir i ja odpowiadam mir gehst gut, to tego nie mogłam wydukać, ale potem poszło :D:) Haha jestem z siebie dumna !!!! HEheh Takk kazali mi przyjść w  poniedziałek na 7:45 do szkoły więc jeszcze ten ostatni tydzień będę chodziłaa do szkoły :D:) Tiaaaa o to moje wakacje xD Hehe dobraaa idę za to sobie coś kupić fajnego :D Trzymajcie się dzisiaj będzie filmik :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz