poniedziałek, 4 lipca 2011

Dusseldorf xd

Witam, witam :)
Mieliśmy dzisiaj nawet ładny dzień xd Rano sobie wstałam, zjadłam sobie pyszne śniadanko poszłam się trochę odświeżyć i przyszedł do mnie Martin (boyfriend) tak mieliśmy się uczyć niemieckiego, ale oczywiście nam się nie chciało :D Teraz siedzę i się znowu zamartwiam, bo mój termin u dyrektorki to 13 lipca .. ;( No i muszę się naprawdę zabrać do roboty ! Ale oczywiście ja jestem leniem , oczyyywiście ! Mam dla was zdjęcia z Dusseldorfu oczywiście kiepskiej jakości, nie wiem co się stało na telefonie były bardzo pięknie aparat jest bardzo dobry, a teraz patrze a one są tak lipne, że masakra. A dlaczego nie robiłam aparatem no bo oczywiście zapomniałam naładować .. Ale już nie będę nażekać, może jutro też jakieś zdjęcia porobię, bo jadę na Burg z Martinem :) Pozdrawiam was cieplutkooooo ! Jutro będzie śliczna pogoda ;*

Ja chcę tu mieszkaćć !!! Naszczęście ode mnie do Dusseldorfu tylko 20 min :)



 Z tatuśkiem :



widzicie ten środkowy budynek ?;> To właśnie tu będę mieszkać ! Moje marzenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz