poniedziałek, 11 lipca 2011

:)))

Cześć !!! :)
Dzisiaj mam ostatni dzień nauki, już się naprawdę boję, jutro o 9:00 mam być w tej szkole i gadać z tą dyrektorką. No a ja co teraz robię , właśnie byłam sobie u taty i w h&m teraz zaczyna się ta lepsza kwestia.:). Od dawna oczekiwałam na te spodenki, ale były troszkę za drogie więc sobie ich nie kupiłam, no ale dzisiaj mnie tak naszło bo widziałam je na przecenie, że sobie je kupię :))) No ale niestety poszłam w jedno miejsce tam gdzie tylko one były i widziałam tylko rozmiary : 38,38,40 no to trudno wzięłam te 38 i poszłam do przymierzalni noo ale byłyy za dużeee i wychodzę taka zasmucona a w innym miejscu i to pierwsze wisiały te spodenki 36 hahaha a  już miałam wychodzić, był to ostatni rozmiar :) Strasznie byłam szczęśliwa. Znaczy się że na mnie czekały :) I do tego ta promocja, kosztowały 25 euro a teraz kosztują 10 !!!:D:) Dobraaa ja się nie rozpisuję, muszę jeszcze mieszkanko posprzątać i do naukii mało mi już czasu zostało !!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz