środa, 17 sierpnia 2011

17 sieprpnia 2011 !

Guten Tag :)
Ja już od 10:00 na nogach hah i od razu zaczęłam się szykować chciałam dzisiaj wyglądać tak świeżo i lenio więc zrobiłam sobie pomarańczowo łososiowy make-up przypięłam do włosów kwiatki zrobiłam sobie z grzywki malutkiego warkoczyka założyłam różowo pudrową bluzeczkę białe spodenki i buty i brązową torebkę:) Dzisiaj z nikim się nie spotykam to połażę sobie po sklepach pójdę na waflaa i pouczę się :) Już zeszło mi całe zaczerwienienie na twarzy bardzo się cieszę :D mój piesek się właśnie wygrzewa na słońcu, wydaję mi się że zamiast psa wzięłam sobie kotaa. Ciągle tylko śpi uwielbia się tulić i wygrzewać na słońcu :DD Jestem zakochana w tej dziewczynce ma niesamowity talent, który bardzo dobrze wykorzystuje " Connie Talbot" napewno słyszeliście już o tej księżniczce :) Przeszukałam dzisiaj cały domm i naprawdę nie mam pojęcia gdzie oni schowali ten aparat ale jak wygram teraz kasę to pierwsze co to pójdę sobie do sklepu i kupię różowy aparat :) no a teraz szybko posprzątam i znowu na skakankę :) Puss <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz