poniedziałek, 15 sierpnia 2011

!

No Witam :))
Dzisiaj miałam pięknie zaplanowany dzień , a mianowicie wyjazd do koln :)) Wstałam sobie o 7:45 przyszykowałam się poszłam na śniadanko do eiscaffe, i przyszedł po mnie mój książę hah :) Pojechaliśmy o 10:00 nie kupowaliśmy biletów na pociąg bo jak zobaczyliśmy kwotę jaką nam pokazał automat to woleliśmy pojechać na gapę no haha raczej ja się trochę bałam, bo tu kary są nieziemskie :D ale jak coś to już wymyśliliśmy sobie scenkę jaką byśmy pokazali kontrolerowi :) Na szczęście Martin obcykany w tematach jak wygląda kontroler i ciągle obserwował czy nikt taki podejżany nie wchodzi :)) W Kolonii naprawdę było rewelacyjnie zaczeliśmy najpierw od sheika a potem wędrówka po sklepach uważam że koln jest lepiej zaopatrzony nież dusseldorf , hahah 4 ulice zawalone tylko sklepami nie mówiąc ile h&m jest na jednej ulicy nie dość że jeden albo h&m woman drugi h&m men 3 h&m bielizna xd to na dodatek jest on na każdych 4 ulicach czyli mniej więcej 20 h&m xd później nie dość że kilka new yorkerówna jednej ulicy to potężny budynek new yorkera który miał 3 piętraa haha :D:) Takk to moje miasto <3 znalazłam zarąbiste spodnie w h&m któych jeszcze nigdzie nie widziałam xd ! zamierzam je kupić ! jak coś to pokażę zdjęcie :) Ale napewno jeszcze nie teraz xd Pod koniec naczego dnia poszliśmy sobie fryteczkii z majo i czymś tam haha i tak uważam że w Solingen lepsze ! :D do tego soczek z Mc i nad rhen usiedliśmy w bardzo fajnym miejscu i akurat wyszło piękne słońceee ! :) Naprawdę z dzisiejszego dniaa jestem bardzo, ale to bardzo zadowolonaa, jak najwięcej takich dni poproszę !:D:) A oto pare zdjęć :*




















1 komentarz:

  1. super zdjęcia i widoki za tobą również ;]
    zapraszam do siebie;]

    OdpowiedzUsuń