niedziela, 28 sierpnia 2011

:)


No wreszcie dostęp do internetu :)) Dzisiaj z rana wstałam posprzątałam w mieszkaniu i musiałam iść tacie pomóc w eiscaffe, umyłam 11 wielkich okien hah z obydwu stron xD MISTRZ ! później byliśmy umówieni na obiad u taty znajomych, akurat mają oni córkę, która jest moją dobrą koleżanką xD I przywiozła mi piękną bransoletkę z portugalii tak po za tym to ona jest portugalką xd fajnie jest mieszkać w Niemczech dużo różnych narodowości, w klasie u mnie to już poezja każdy to innego pochodzenia :D Tak zdjedliśmy naprawdę dobry obiad wróciliśmy do domu ja musiałam jeszcze umyć u siebie podłogę i teraz mam czas dla siebie , ale za chwilkę idziemy i tak do eiscaffe bo każdemu chce się coś do jedzenia słodkiego :D Zaraz będę odpisywała na wszystkie komentarze na blogu i fbl :D Trzymajcie się ! <3

Ten kolor jest strasznie różowy nie wiem czemu tutaj pokazuje czerwony ..

2 komentarze:

  1. możesz mi powiedzieć z jakiego sklepu są buty które pokazywałaś kilka postów wcześniej ?:)

    OdpowiedzUsuń