piątek, 26 sierpnia 2011

Śłodkich snów ! :)

No wreszcie mogę napisać:)) Odpisałam już na komentarze i wiadomości na fbl. Teraz jestem już wolna ;)) Pytaliście mnie gdzie kupiłam te buty z poprzedniej notki, i już mówię są one z flash, wydaje mi się, że nie ma tego sklepu w Polsce, bo widziałam go jedynie tutaj w moim mieście , przywożą wszystkie rzeczy z Włoch, i naprawdę są super, chciałabym wam pokazać jak wygląda ten sklep, ale nie wiem czy będę mogła zrobić jakieś zdjęcie .. hmmm Dzisiaj dzień nawet udany pomijając jeden ewenement czyli godzinne czekanie na przystanku na mojego chłopaczka( uwielbiam to jak nie możemy się dogadać) heh no, ale już trudno to był pierwszy i mam nadzieję, że ostatni razzz ! Lubię czasami chodzić bez celu, nie jest mi nawet wtedy nudnoo :) Ahh no i teraz właśnie zastanawiałam się przez 5 min co napisać, hhaha udało mi się jak na razie tylko to :P Nie no serio już nie wiem , o zjadłam przed chwilą golonkę z musztardą mmmm !!!:D Nie no dobra może jutro będę miała jakąś wenę , życzę wammm ślicznych i bajecznych snów do jutraaa !:D:)

ps. Ktoś mi napisał, że nie odpisuję na komentarze, tak wiem, że na dużo nie odpisuję, ale ja już nie mam do tego siły, nie wiem co mi się z tym blogiem dzieje, bo jak wiem na fbl jest tak że można odpisać na komentarz ( komentarz) A tutaj nic !! I gdy wchodzę na jakiś inny blog i chcę coś odpisać to ciągle nie jestem zalogowana na moim koncie i gdy się loguję to jest jakiś błąd !! Dlatego czasami już mi się po prostu nie chce 5 razy pisać na tej sam komentarz. Nie wiem może wy wiecie jak tu się obsługiwać, bo ja zbytnio tego nie czaję hahaha Dobreee , a jestem już tutaj tyle czasu . Kora, kora co z Ciebie wyrośnie !

2 komentarze: