czwartek, 14 kwietnia 2011

I po testach !!:)

Wreszcie po testach , superr !!! Dobrze , że to już za nami , teraz tylkoo 68 dni ?? do końca szkoły :))) Wiecie co , nigdy nie chodzę na obcasach , a tutaj wywaliłam z 8 cm szpilką , nogii tak mnie bolą, że nie da opisać się tego bólu, a jeszcze ból jest silniejszy ponieważ wczoraj na treningu , łapał mnie skurcz na stopie aaaaa wykręcało mi normalnie palceee ! I to raz z jeden nogi na drugą , i całe 1,5 h :( i dzisiaj jeszcze + te szpilki . Lepiej nie pytajciee ! No a jak wam poszły testy?? Ja uważam że najprostszy był niemiecki , chociaż też dawali podchwytliwe pytania , nie sądzicie?? Jutro nie idę do szkoły :)) Cieszę się chociaż umysł mi odpocznie :P haha , ale za to czeka mnie wielki wysiłek , ponieważ mam jutro trening na scenie i już o 9 muszę być w Lubinie i zapewne przyjadę do domu o godzinie 21 bo mam jeszcze oprócz treningu na scenie trening mój . Chyba jutro zakupie 3 butle wodyy !!!

Jak nie zapomnę aparatu , kilka zdjęć może się pojawi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz