niedziela, 3 kwietnia 2011

Naukaa , a potem niedzielne zakupy :)

Hej !
W związku z tym , że zbliżają się egzaminy gimnazjalne , muszę siedzieć przy książkachhh ! Jak ja to kochammmm <3 haha jak dla mnie to wgl. mogłoby nie być szkoły, no ale wiecie bez szkoły bylibyśmy nikim .. No to więc muszę napisać te testy najlepiej jak potrafię. na razie uczę się z biologii , potem czeka mnie matma , chemia i polski . Najbardziej boję się matmy, chemii i historiii . haha czyli prawie wszystkiego !!! No ale wole zabrać się za robotę , bo wieczorkiem wyskoczę z mamą na małe zakupki . Muszę kupić sobie białą bluzkę galową , na te właśnie testy iii jakieś buty ! Gdzieś tak o 17  nagram dla was filmik " Niedzielne zakupki " :)) oraz jakiś filik z moimi zdjęciamii , coś wykombinuję !
Trzymajcie się cieeeeplutko ! Do wieczorka :***

1 komentarz:

  1. Jutro znowu do szkoły a ja nie wiedziała jak się uczesać (proste włosy już mi się znudziły) i przypadkowo weszłam na twój filmik pt. "Prosta szybka fryzurka" i powiem Ci tak... Dziękuję Ci dziewczyno powiem szczerze, że nawet prostego koka nie potrafiłam zrobić bo mi się od razu psuł a ten o dziwo nie ;DD

    Ps. Napatrzeć się nie mogłam na Ciebie hahah xD

    Pozdrawiam

    Flawia

    OdpowiedzUsuń