wtorek, 26 kwietnia 2011

Święta, święta i po świętach :)

Witam , witam !
3 dni spędzone w Ledżnicy :D :D heh fajnie było znowu spotkać się z rodzinką i przy wielkim stole obrzerać się nie samowicie i rozmawiać , tańczyć , pić hahah xD:) Wielkanoc minęła strasznie szybko , poranny kościółek, śniadanko , i wyjście do cioci. Było strasznie cieplutkoo , super ! W sobotę zakupiłam trochę ciuszków :)) uwielbiam rurkiii z bitą śmietaną !!!!! Namówiłam tatę by sprzedawał to w swojej kafeteeriiiii !! mniammmm ;P W poniedziałek mimo tego iż miał padać deszcz zebraliśmy się i pojechaliśmy na wioskę , przyroda  , świeże powietrze w sam raz na grilla . No ale niestety prze godzinę miałam silny ból brzucha ( bóle menstruacyjne) czemu my to musimy mieć !!!!!!! no ale apap i 2 nostpy na raz pomogły , i mogliśmyświętować do 16 gdy się zebraliśmy od razu zaczął padać deszcz , nie wiem jak wy ale ja uwielbiam jak pada deszcz  , jest tak żeśko mmmm! Dzisiaj zwstałam o 6.50 ;OOOO musiałam iść na szczepionkę na "raka szyjki maciicy" ała to już 2 dawka zostanie mi 3 najgorsza ale to w grudniu , haha teraz tato nie będzie miał wyjścia i będzie musiał mnie puścić do polski!:P Zamykają mi się oczy a nie chce mi się spać , zaraz gorąca kawkaa ii trochę muzyki z rana !:) Dzisiaj treningool !
Miłego dnia !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz