niedziela, 10 kwietnia 2011

Ich grüße euch meine lieben :)

Witam was :)
Dzisiaj rozmawiałam z tatą , i już wiem kiedy będę się wyprowadzać. Wiecie miałam jechać na obóz taneczny , ale lipka z tego będzie , ponieważ 10 lipcaa się przeprowadzaaam ! ;P Ahh trochę mi szkoda będzie tego wszystkiego , ale wole żyć tam niż tu :) A jeśli ktoś nie wie gdzie mnie wywieje , to są to niemcyy ,  a dokładnie Solingen ! ;D hi hi ^^. Teraz w maju 1 będę u taty , bo muszę pozanosić te wszystkie świadectwa, itp. Dzisiaj jak zwykle musiałam się uczyć , alee coś nie pykło , po prostu mi się nie chce ... A ciekawa jestem jak mi pójdą te testy , boję się !! Dziwne ale się boję , ponieważ dla mnie samej chcę napisać dobrze. A te testy nie są mi do niczego potrzebne . No to na tyle zaraz wstawię filmik z moim dziennym makijażem :P







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz