piątek, 1 kwietnia 2011

Primaa aprilisss :D:!!!!

Hejjj kochanii :)
Witam was w tym ślicznym słonecznym , a zarazem zabawnym i pogodnym dniu :) Mamyy prima apriliisss ! czylii wyczekiwany mój kwiecień :P Jak wam mija ten dzień pełen żartów  ??:D Haha mogłam się spodziewać , że zapomnę że to dzisiaj , dopiero w połowie dnia powiedzieli mi że to prima aprilissss ! hahah zdąrzyli już się ze mną ponabijać xd hehe ale było ciekawie xd :D Dzisiaj nikomu nie opadał uśmiech . Banany na twarzy muszę być xd:D II jeszczee ten cieplutki dzień , słoneczko wygrzewa nasze ciałkaa , i jestt cudownieeee :)))) Nagrałam dla was dzisiaj filmik , taka prosta fryzurka i OOTD ! :) Zapomniałam w nim pozdrowić moją madzię więć zrobię to tutajj . Madziuuuu maszz ode mnie wielkieee całusyyy !XD w następnym filmiku postaram się nie zapomnieć , wiesz moja skleroza . :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz