sobota, 16 kwietnia 2011

Sobota :)

Hejj !
No to tak , mój wczorajszy 12 godzinny trening spowodował siniaki a całym ciele , bóle mięśni , kręgosłupa . Po prostu jedna wielka masakra, dzisiaj z łóżka nie mogłam się ruszyć . Ale nie żałuję tego co było wczoraj !;) A tak sobie myślałam , dzisiaj sobie odpocznę , położę się , poczytam książkę , a tu sms od schabowej czy idziemy na zdjęcia i na jakieś małe co nieco xd No to trzeba było się zebrać i ruszać :) Kupiłyśmy jakieś żarełko i do domciu schabcia ,  komputerek i youtube "Apsik" ... hahah tyle się najadłam że brzuch mi wydęło jak bym była w 3 miesiącu ciąży , hahah ale mimo to jest do tego czasu okeyyyy ! Przed chwilką posprzątałam pokój , ponieważ nie zrobiłam tego popołudniu.;/ Ahh no to dzisiaj na tyle , jutro chyba nigdzie nie wychodzę , chociaż nie wiem może coś znowu ciekawego mnie zaskoczy :)) A z treningu żadnych zdjęć nie ma , nawet czasu nie było .. xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz